Midsommarafton 2009

Yes, så hade man semester då! Och midsommarafton var det också. Kunde det bli bättre?

Sammanfattningsvis, så satt vi i en park och umgicks o hade kul med små grodorna, gitarr, något frågespel, kubb, rosévin, vitt vin, trevliga människor och SOL! Såå skönt att det var uppehåll och värme igår.
När mamma skjutsade hem mig från Nora igår, så spöregnade det, så vägen var översvämmad, mellan Nora och Örebro... såg inte ljust ut, men helt plötsligt var vägen torr och det förblev så :) Skönt!

Efter parken blev det lägenhetsfest men med luddiga luckor. Men det är ju det som är meningen med midsommar.. eller har jag missförstått det?

Dagen idag har bestått av ett besök på Viktoria, en jobbig promenad för att hämta mina skor och deg framför tv'n.
Rätt som det var, så blev man bjuden på fest, och jag hitta ingen anledning att tacka nej.
- Jag har semester
- Det är fint väder ute
- Jag mår skitbra
- Jag skulle få pisstråkigt hemma
- Jag ska till USA imorgon!!!!!!!!!

Hahaha. Snart slipper ni mitt tjat om USA. Imorgon natt beger vi oss till bussen som tar oss till Arlanda.
Men sen blir det nog lite tjat om det efteråt också med bilder o skit. Men det får ni stå ut med ;P

Nej iväg var det ja... ombyte och sen en promenix till Västra Vintergatan.

Jag kör en uppdatering imorgon också.
Later dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback