Thursday, i'm in love

Så var det torsdag kväll och helgen närmar sig igen.
Var det inte helg nyss? Man blir mongo när man är ledig mitt i veckan...

Händelserik dag idag. (Eller ja, det beror på hur man ser det). Jag kom hem kvart över tio på kvällen och dagen såg ut såhär:

Vakna halv tio, åt frukost, kolla tv.
Hade veterinärtid 11.45, drog dit med katten (det är troligtvis bara mask, men fick ett recept på tabletter om det inte blir bra), sen drog jag hem med katten igen o rullade iväg till jobbet.
Jobba ("jobba") till 20.00 (tog min första kund 17.10) och sen åkte jag iväg till gymmet. Kände mig inge pigg ifrån början, men sen blev det bättre! Var klara kvart över nio.. och då var det ju bara o åka iväg till BikBok för dom hade halva priset på hela butiken tack vare marknadsafton idag. Jag köpte dock inget (sparar mig till USA), men Anna köpte massa nice stuff.
Sen skjutsa jag hem henne o sen åkte jag hem.

Var skithungrig då, så kasta i mig mackor o flingor.. o sen blev det min älskade dumle som tog slut.
Sen duscha jag och efter det tänkte jag vara smart o hälla i katten avmaskningsmedlet.
Haha, det sluta med att katten fick panik och sprang iväg och knappt fick luft, för jag råka hälla i ganska mycket i strupen... Men nu är det bra iaf. Hoppas han mår bättre inom kort!

Imorgon blir det jobb till åtta igen.. drygt på en fredag, men lika bra o jobba sent när man ändå ska jobba helgen.
Ska dock jobba två 11-18 dagar, pga nationaldagen på lördag. Sånt gillar vi.. och 100% OB, yey!

Iaf sista helgen innan resan. Fy fan vad kul.
Nej, just fan.. skulle inte tjata mer om den.. hihi.

Vi hörs!
Byyyyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback