Tjohoo

Har haft en rätt kul dag idag faktiskt.. även fast jag gick upp kl 7 imorse.
Månadsmöte, sen jobb till 18.

Det började en ny tjej idag som hette Anna.. och jag blev fadder till henne, så det var mitt jobb att lära henne allt jag kan ;P Härlig tjej iallafall! Jag tror vi kommer komma bra överens :)

Efter jobbet var jag o handlade o sen åkte jag hem o åt lite o gjorde matlådor. Fick dispens från gymmet idag för jag gick upp så tidigt, haha visst är det en bra orsak? Det bästa var att jag råka köpa med mig en påse chips hem som jag har mosat en del i.. Man lever bara en gång!

Är ledig imorgon, så då blir det iaf gymmet. Skönt o träna på dagen istället för att jobba hela dagen, sen gymma, sen hem o sova typ... Vad jag ska göra resten av dagen, det vettefan, men det visar sig :)

Det är nu jag önskar jag hade något vettigt att komma med. Men det har jag inte, så jag säger hejdå.
Har kollat på Magnus Betnér på TV och nu spelar jag poker. (Y)

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback