090312

Well hello bloggen.

Den här dagen började som alla andra. Jag gick upp, åt frukost, kolla bevvan, lanade lite, diskade lite, bytte om, sminkade mig och drog iväg till jobbet.
Efter en kvart så var jag så rastlös så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Och jag kände mig trött. Jättetrött efter 10h sömn. Borde man vara trött då?

Mina kära kollegor var inte heller på världens bästa humör, så det smittades av direkt på mig och tillslut blev vi tre bittra flickor i en minibunker. Låter sådär va?
Det blev ju inte bättre av att det inte kom nå kunder och mitt hår stod åt alla håll och jag var både hungrig och inte hungrig och att jag hade 7h och 45 min kvar o jobba. Det kändes som det inte kunde bli sämre.


Hur som helst gick tiden. Vi körde massa frågesporter på vetgirig.nu och helt plötsligt var klockan 18 och Charlie och Virran drog hem. Efter en miljon pepparkakor, en halv chokladkaka och en matlåda, så kände man sig ju inte direkt "fit".

Fick ett sms av Anna där det stod: Ska vi köra gymmet ikväll iallafall? Jag är på.
Först tänkte jag säga nej, men kom fram till att jag var i behov av ett gympass då jag ätit så mycket under dagen.

Sagt och gjort. Hämtade Anna i Adolfsberg, lämnade av Mariah, åkte hem o bytte om, åkte upp på gymmet och en timme senare var vi 400 kcal fattigare efter ett hårt pass på crosstrainern och sen en snabbis på löpbandet.

YEY! Så jävla värt. Thanks dude! ;)

Imorgon blir det jobb till 18, sen umgänge med Ikababen.
Lördag har jag inte riktigt bestämt, men lutar åt gympass --> städa lägenheten --> dra till Nora.

Har lovat o komma o hälsa på där, vilket är behövligt, för det var ett tag sen dom fick sig ett besök av mig.
Passar på o tar allt på en gång, vilket innebär god mat, umgänge, matlådor och kanske ett besök hos mormor.
Nästan så jag ser fram emot det :P
Oj vad många kalorier jag ska spara in jämfört med dig, Anna, hihihihi ;)

Nej lite sömn på det här kanske?
/C


Åh, min älskade vovve. Var du tvungen att lämna mig? Jag saknar dig så.


Kommentarer
Postat av: Linda

åh dussen, han är så himla fin! fick en tår i ögat nu, jag saknar honom med!! dom fina bruna ögonen, o hans fina leende!

2009-03-13 @ 01:01:34
Postat av: Carrå

eller hur! min älskade vovve! och vi hade så roligt med honom! :)

2009-03-14 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback