Freeeedag igen

Den här veckan har gått fort! Fredag igen, yey!
Dock ska jag jobba hela tiden, men men.. Får försöka överleva.

Idag ska jag jobba 12-20 och nu har (nästan) alla sidor på internet spärrats, så jag kommer sitta där som en tönt o glo rakt fram.. Kom gärna o hälsa på! :D

Hur fan ska jag klara hela helgen..... Help me

Ser fram emot kvällen iaf.. Ska ha tacoskväll med Erika och Anna och det ska bli mysigt!

Faan fick en ny p-böter i onsdags.. ofta man kollar dom skyltarna tolv på natten!! Någon som vill betala? 600kr :D
Jag blir så trööööött

Aja, orka. Nu ska jag pyssla lite här hemma innan jag åker till jobbet.
TTFN.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Är det sant? Ska även jag återvända till ett jobb utan den yttre världen?! Hoppas du får en bra helg i alla fall. Love you!

2009-03-06 @ 11:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback