Haha löjligt

"Åh vad jag är avundsjuk på alla som sitter hemma o myser i soffan. Det verkar så underbart"

BAH!

Sen när jag väl sitter där själv, så är det tråkigt, tråkigt och tråkigt. Jag blir rastlös och uttråkad.
Efter ett tag blir jag seg också, så även om man kommer på något o göra, så orkar man inte det sen.
Och då känner man sig osmart som inte utnyttjar en ledig dag till något vettigt.

Iofs har jag tvättat tre maskiner och diskat idag. Och gymmat. Men ändå :)
Och så är jag ledig imorgon också. Vad ska jag ta mig till då?

Gymmet är iofs inplanerat, men sen då? Jo, jag ska göra matlådor imorgon. Vore skönt o göra asmånga, så man har i frysen. Så drygt o stå o laga mat när man kommer hem sent. Men då måste jag ta mig till ICA och det är tråkigt och handla. Speciellt själv.

Haha, fan vad jag klagar. Jag är inte bitter alls, nejdå!

Hoppas på mer action i helgen iaf. Ledig lör-mån och då borde det finnas något kul o göra!

Nej, koma var det.
Bevvan och sen sömn.

Hejhejehejehej.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fan vad jag saknar vår tripp till ICA MAXI... vill vill vill :)

2009-03-11 @ 09:47:54
Postat av: Carrå

Åhh, jag med! Såå mycket trevligare o handla med någon annan.. speciellt storhandla med dig ;)

2009-03-11 @ 12:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback