I don't like mondays

Fast jo det gör jag. När jag är ledig :)
Har varit ledig tre dagar i rad nu igen och det har varit jätteskönt!

Lördagen blev först deg och tvspel och sen fick jag ett ryck och drog ut i venaspåret och sprang ett varv.  Hade ingen lust o dra till Friskis, så jag sprang där istället. Gick ganska bra förutom att jag fick så jävla ont i fötterna igen. Argh vad sur jag blir. Det förstör varenda gång, men jag sprang hela varvet iallafall, men fick sitta o vila tills smärtan hade försvunnit.

Efter det blev det stan med Anna. Var trevligt, vi hade inte setts på en hel vecka :P
Jag letade efter en vårjacka, men hittade ingen fin. Så vi gick o fika istället. Var hur skönt som helst o bara sitta o prata om allt. Sen blev vi upphämtade av Amir o åkte till Eurostop, för han var hungrig. Haha, har fan aldrig varit där. Typ :P

Sen bjöd han oss på förfest, så vi drog hem o käka lite o sen gjorde oss i ordning och åkte dit. Var där ett tag o sen drog upp på stan. Efter en bitterf*tta som börjar på J och verkade ha en väldigt dålig dag, så blev det Klaras. Inte så mycket folk, så inte så roligt, men det funka! Sen hem och efter lite umgänge och nattsamtal, så somna jag gott :)

Vakna dock tidigt, men det är som vanligt. Det blev Victoria och sen ICA (som vanligt) och sen fastna vi i soffan (som vanligt) typ hela dagen. Erika och Anders hälsa på, vilket var trevligt!
På kvällen var vi hungriga igen, så vi kollade om Mattias ville göra mat till oss och det ville han, så vi åkte dit o åt. Fläskfilé, potatis i ugn och en supergod chilisås blev det och sen snodde jag lite Ben&Jerry-glass till efterrätt.
Vi glodde på Beck och sen gled hem, för jag var sketatrött. Somnade gott den natten :D

Idag, måndag, har jag degat för det mesta. Har faktiskt varit skönt och inte varit rastlös idag :D Kan bero på att jag spelat TV-spel större delen av dagen =) Blivit heeelt beroende, så jag kan inte sluta :P
Tillslut (vid tre på eftermiddagen) tog jag tag i mig själv o åkte till Nora o hämtade katterna. Var lika bra o passa på, för jag gillar o köra i dagsljus :) Snyltade väldigt god mat hos mor o far o sen åkte jag hem igen.

Har kollat på TV nu på kvällen. Familjen Annorlunda och Spårlöst.
Det jag alltid funderar på när jag ser storbarnsfamiljerna på TV är att jag INTE vill ha så många barn själv :P
Och det jag alltid gör när jag kollar på Spårlöst är o böla för det är så underbart när dom hittar sina förfäder de inte sett på länge. Haha. Sen garvar jag åt mig själv för jag är så töntig.

Nu blire mera SNES! Hoppas jag kommer förbi den där jävla bossen nu :D
Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback