Ledig måndag

Tyckte det var jätteskönt när jag kom hem igår kväll att jag skulle vara ledig idag, för jag var inte jättepigg.
Hade hållt igång hela söndagen med diverse saker och såg fram emot en degmåndag i soffan :P

Och deg blev det! Vakna efter 10 timmars sömn och åt frukost o kolla på tv i lugn och ro.. sen fastna jag där.. ett bra dag.
Bara låg i soffan som ett lik som inte sovit på en vecka, haha. Sen kände jag mig ganska värdelös som inte gjorde så mycket, så jag kravla mig upp från soffan och började pyssla lite och diska.
Sen fick jag något infall o storstäda i badrummet, så jag tog bort alla grejjer på golvet och började skölja rent under badkaret där det inte var så trevligt. Så tillslut hade jag vatten i hela badrummet, men sen när det torka blev det asfint :D
Sen blev det snabeldrakning, dammning och torkning av golv. Så nu är allt rent o fint här hemma :D

Efter det blev jag ett lik i soffan igen, men det var najs. Vid fem kom jag på att jag skulle åkt till Överskottsbolaget, så jag tog tag i det på en gång. Efter det gick jag till Per och var lite social. Kolla på tv o käka någon skum müsliblandning :P
Halv elva fick jag ett sms där Jeanette frågade om jag kom ihåg att jag skulle börja jobba tidigt imorgon.
Oh, vilken tur att hon kolla upp det, för det hade jag inte tänkt på för fem öre!

Så nu blire ett avsnitt GG och sen sova.
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så mysigt att läsa några rader om ditt liv gumman, saknar dig och mig ofta... Minsta lilla om dina underverk som städning glädjer mig, tokigt men sant :) Hoppas allt är bra! Puss!

2009-03-17 @ 20:44:42
Postat av: Carrå

Åhh, saknar dig med gumman! Det är inte lika kul på jobbet utan dig :(

Hihi vad söt du är! Jag tycker du ska använda din blogg också! Vill veta vad du pysslar med om dagarna :) PUSS!

2009-03-18 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback