Lördag

Haft en bra dag.
Lång skön morgon i soffan med frukost och film.
Sen pyssla lite hemma, sen åka till Nora.
Pappa gjorde matlådor till mig och sen har vi ätit supergod mat och kollat på Melodifestivalen.
Usch vilken dålig vinnare. Gillar varken låten eller henne.
Men jag tror faktiskt hon kan gå långt i Eurovision. Det visar sig.

Jag är inte alls bitter att jag sitter hemma i Nora nu, haha.
Förfrågningar om att jag skulle åka till Örebro ramlade in.
Fan att jag inte redan var där då.
Efter ett 30 minuter långt samtal med ett fyllo, så blev man ju inte direkt mindre sugen. Haha.
Det var bra tidsfördriv iaf :P
Nästa gång, då jävlar. Då ska jag supa dig under bordet, så du inte vet vad du heter :P

Nu sitter jag mest o fördriver tiden. Är inte så trött och pappa spelar hög musik (som vanligt).
Men vill att det ska bli imorgon, så jag får leka handboll!
Tvätta bilen står på schemat imorgon också. Det ska bli skönt o ha en ren o fin bil (iaf i några minuter, innan man åker hem igen). Min lilla älskling är så fin när den är ren :)

Nehe, nu ska jag ta o lära mig o yoddla. Little old lady whooo! Hohoho.

Gå o smörj din lilla älgfärs nu ;P

DAMP/Carrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback