Sköna Fredag

Eyy ey ey, Carrå is back on the track!
Med nytt fräscht modem som hade funkat alldeles utmärkt från början om man hade stoppat sladden på rätt plats, HAHA. Jag är så jävla sämst. Tur jag fick hjälp med det, annars hade jag väl suttit här än och svurit :P

Har jobbat idag.. gick ganska bra faktiskt. Var lite kund då och då och sen hade vi en liten frågetävling och lärde oss Sveriges landskap, Europas huvudstäder och hur Europas länders flaggor ser ut. Så dags o utmana mig! ;)

Nu sitter jag o glor på Så ska det låta och Let's dance om vartannat. Kul liv, haha. Men det är ganska kul underhållning. Måns Zelmerlöw är med i Så ska det låta och han drar många fina bitar (hahaha) :P
Har tryckt i mig en del godis nu, som (som tur är) är slut, så nu blir det till o skärpa sig :) (ofta det går btw)

Har fått låna massa roliga Super Nintendospel av Jens nu, så nu jävlar ska jag spela SNES! Så jävla kul!
Donkey Kong, here I come! (hoho, det rimma nästan)

Jag har verkligen haft damp hela dagen. Hade jag igår med.. och dagen innan det med, så det är nog inget nytt. Men mer eller mindre varje dag :D Virran och jag skrattade så vi dog flera gånger om idag på grund av många olika saker.

Visste ni förresten att dödsdiarrén är på väg till Sverige? Akta så ni inte skiter ihjäl er! ;P

Nej, skärpning Carrå. Väx upp! Hihi...

X.O.X.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback