En tisdag och en lista

Idag när jag kom till jobbet, så var jag väl på normalt humör. Men efter att ha varit på jobbet i fem minuter, så var mitt humör så jävla sämst. Usch vad arg jag blev.
Nya kollektivavtalet har kommit och det ser ju inte bra ut. Vi ska jobba mer och vi får mindre OB. Kan det bli sämre?
Nej, nu är jag trött på det här jävla företaget. Vill bara därifrån. Tycker inte om hur de behandlar sina anställda.
Visst, jag jobbar inte på det bästa stället i dagens läge direkt. Lågkonjuktur, lågsäsong och finanskris på samma gång.
Men ändå! BAH! Nu vill jag jobba någon annanstans.
Bea tvinga iväg mig till Jobbmässan på Conventum idag, så jag gick där en sväng och plocka lite papper.

Sen jag kom hem från jobbet har jag kollat på TV, suttit vid datorn och spelat TV-spel. Har fastnat på en bana på DK, som jag blir TOKIG på varenda gång jag dör. Jävla krokodilhelveten!

Nej nu får ni en liten lista av mig som jag lekt lite mer. I brist på annat :P



Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter:
Caroline
Smeknamn:
Carro, Carrå, Orracline, Snabeldraken (haha)
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Har ingen sån låt direkt.. Men Last Drop Falls med Sonata Arctica går alltid.
Beroende av:
Vatten, godis och internet (tyvärr :P)
Vad tror folk om dig?:
Har fått höra att jag alltid är positiv
Stämmer det?:
Japp, tror man mår bättre av det. Klart är jag mindre glad också, men väldigt sällan.
Vad får du oftast komplimanger för?:

Att jag har fint hår och att jag har mycket muskler. Förstår ingenting... :P
Vad säger du för att imponera på någon?:
Brukar inte imponera på folk :P
Hur imponerar man på dig?:
Har humor och charm
Brukar du skratta för dig själv?:
Hehe mm.. (A)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Jävla plopp"
Var bor du?:
Örebro
Trivs du där?:
Ohja! Fast det börjar bli tjatigt :P
Äger du några converse:
Japp, ett par, fast tror dom är utlånade till Sandra sen många år tillbaka
Sprit, cider, vin eller öl:
Vitt vin och sprit
Brukar du bli för full:
Det händer... :)
Vad har du för mobil operatör:
Tele2
Är du allergisk mot något:
Svartsjuka!
Har du haft sex idag:
Nope
Hur svarar du i mobilen:
"A det är Carro" eller "Haaallu"
Vem ringde du senast?:
Jens :P
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Han skratta väl åt mig, för jag var full :P
Antal timmar sömn inatt:
Osäker. Vakna hela tiden, men runt 8h iaf.
Sov du ensam:
Jag låg sked med mina kissar :)
Brukar du komma i tid:
Japp. Hatar o komma sent, även om det är några minuter bara. Mammas fel!
När mår du bra:
När jag är omringad av mina vänner.
När blev du fotad senast:
Förra helgen på Jensens av Erika tror jag.
Hur känner du dig nu:
Torr om händerna.. måste smörja in dom :)
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart. Neutralt och fint.
Vad tycker du om fötter:
Otroligt skönt o få dom masserade :D Annars bara kul o ha fina skor på sig :P
Vad saknar du:
Att jag inte tar tag i mig själv vissa dagar
Hade du en bra kväll igår:
Jadå. Dega framför TV'n och TV-spelet :)
Favorit dryck på morgonen:
Vatten eller en god juice
Rakar du benen:
Sällan.. Men mer på sommaren.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Efter tolv någon gång
Är du blyg?:
Nope, inte längre :)
Sysslar du med någon idrott:
Gymmar 3-5 gånger i veckan. Har spelat handboll i 8 år och saknar det så mycket, så vill spela igen.
Vill du hellre ha mail än brev:
Mail är bekvämare numera.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej, jag har svårt för det faktiskt.
Har du spytt offentligt:
Nope, aldrig spytt öht, om man inte räknar en gång i mammas säng när jag var 9 år.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Stå och kissa :P
Är du nöjd med ditt liv:
Japp absolut. Fast skulle inte skada om man hade mer pengar, så man kunde göra mer.
Är du bortskämd:
Nej. Folk tyckte det när jag var yngre dock :P
Vad gör du i morgon:
Hänger på Marieberg :P
Vad är det värsta du vet?:
Svartsjuka och tristess
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Det går i perioder. Några hundra ibland. Lite mer ibland.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Blondinbella. Haha närå, men jag vet inte.
Vad längtar du till?:
USA i juni!
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Japp!
Vad använder du för shampoo?:
Herbal Essencens
Vad är det finaste du fått?:
Inte en aning faktiskt .. Jo vänta.. mitt Super Nintendo :D Haha!
En speciell dag du minns:
4 juli 1997 och 12 april 2004. Kommer aldrig att glömma :)
Hur gammal är du:
Fyller 23 år i år.
Tycker du om någon just nu:
Ja, mina vänner
Du samlar på:
Allt med kinatecken på!  :D
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ingen, typ... :P
Gillar du golf:
Ohja! Vill spela massa i sommar!
Vilken tid gick du upp idag:
Runt tio
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja
Har du strumpor på dig nu:
Nope, borde ha. Har svinkalla fossingar :)
Är det okej att gråta:
Ja, det är klart
När grät du senast:
När jag kolla på Spårlöst igår :P
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Ta med mig en eller flera vänner och resa jorden runt och köpa en Eos :)
Bär du glasögon eller linser:
Japp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej. Kvalité är viktigare.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
10-11 typ
Har du piercing:
Nope, bara hål i öronen.
Vill du gifta dig:
Ja någon gång i livet :)
Vill du ha barn:
Både ja och nej. Men mest ja tror jag :)
Solar du ofta: 
Nja inte så. Har blivit några solariebesök på senare tid, men annars mest utomlands.
Är du bra på att laga mat:
Jag är nog ganska bra, men tycker det är så tråkigt, så jag anstränger mig aldrig :)
Är du flygrädd:
Nope! Ääääälskar starten! Sen blir jag uttråkad :P
Hur vig är du:
Var vig när jag var liten. Nu är jag stel som en pinne.
Är du musikalisk?:
Nope, inte ett dugg. Men det skiter jag i :P
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten!
Vilken är din favoritglass:
Daim är gott. Och krossad choklad och jordgubbsrippel. Och Ben & Jerry :)
Tror du på ett liv efter döden:
Nej, men jag skulle vilja.
Tycker du om sushi:
Har ätit det en gång. Vissa saker funka. Vissa inte.
Vad äter du helst när du ser på film:
Godis eller varma chips.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Japp!
Har du tandläkarskräck:
Nej, men ska dom dra ut någon tand på mig lär dom få söva mig :P
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kväll! Mycket trevligare o vara vaken sent :)
Vilken ögonfärg har du:
Blågröna tror jag.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Nej, men en stund innan kanske? Kommer inte ihåg...
Biter du på naglarna:
Nix.
Röker du:
Nope, kommer aldrig o börja.
Hur ofta tränar/motionerar du:
3-5 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde:
Halo - Haley James Scott.


Såå, sova eller TV-spel?
Bra fråga!
HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback