Vecka 10

Så var det vecka 10. Tiden går mot vår, men det märks fan inte.
Idag var min bil ingrävd i flera centimeter snö när jag skulle åka från jobbet. Yey! Not.

I fredags tänkte Anna och jag ta det lugnt hemma, men redan efter en halvtimme kröp det i kroppen och vi var uttråkade. Det slutade med att vi gjorde oss i ordning och åkte upp på stan en sväng. Då gick tiden iallafall :P
Tog en alkoholfri drink på Lilla Örebro och sen gled vi hem, för vi blev trötta.

Sov länge den natten, skönt! Sen på lördagen blev det ett besök Marieberg och sen gymmet. Fatta vad skönt det var o gymma en lördag! Inte en käft där, så vi hade nästan gymmet för oss själva :P Mer gym på lördagar!
Jag tror det var för alla var på Marieberg den dagen. Jäklar vad folk. I varenda affär var det fullt och sen hade ju Marieberg ett besök av Pernilla Wahlgren. Ingen höjdare dock :P

Lördagkvällen blev najs. Det blev några glas vin och sen drog vi till Lilla Örebro igen. Ingen alkoholfri den här gången. Och tur var väl det. Sjuuuuuuukt goda drinkar man får där - varenda gång! Var tvungen o ta en passionsfruktsmojito också :) Sen drog vi till Klaras, för det var kaos på Strömpis, så var ingen idé o försöka komma in där ens :P
Men Klaras var kul! Träffa massa folk man kände som vanligt och det är extra roligt :)

Söndagen blev seg, som alla andra bakisdagar. Så jävla drygt det är dagen efter, men vafan :P
Fick i mig en pizza o massa godis iaf och det var det ju inte värt efteråt, men det skiter jag i :)
Åkte iaf till Linda senare o va social! Efter 20 minuters väntande utanför, HAHA. Hade glömt koden och hon svara inte i telefonen.. det var lite kul :P

Jobbet har varit segt idag. Virran och jag satt och halvsov framför varsin dator. Det var bara vi två där på dagen idag.
Sen kom Mariah och det blev lite bättre! Men då skulle jag snart åka hem.

Imorgon får gymmet sig ett besök igen och på onsdag är jag ledig! Fast ska upp sju, för vi har möte :( Men då är man iaf uppe sen.. najs!

Nu ska jag glo vidare på tv och sen lägga mig. Softish.

/C


Hade Hollywood-svall i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback