Angels and demons

Yes, så var den här fredagen över.

Den började lite otippat med ett missförstånd, som löstes av en otroligt bra extring som alltid ställer upp.
Tack Ena..!

När dagen gick på jobbet och det blev soligare o soligare bestämde jag mig för att kompa två timmar. Såååå skönt var det o sluta fyra! Hem o duscha o fixa sig för att sen dra o handla o sen åka till Adolfsberg.
Där blev det tacos och trevlig sällskap på altanen. Skööön kväll var det!
Sen blev det Änglar och demoner på bio. Eftersom jag läst boken, så visste jag ju hur den var. Och jag blev faktiskt inte besviken. Dom har gjort den bra! Dock ser jag fram emot en film på I cirkelns mitt. Den boken var nog bäst av de alla av Dan Brown.

Nu ska jag snart gå o lägga mig för imorgon kommer det bli en underbar dag!

Vakna, frukost, tvätta, sooola i adolfsberg, hem o duscha o fixa mig, fördrink på harrys, personalfest på räkbåten och sen skaka rumpa på villa strömpis.

Där har ni min dag. Can't wait.

So loooooong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback