Burn baby burn

Och det blev en skitbra dag igår!

Började dagen som sagt med solning på Annas altan. Och jävlar vad det tog. Nu ser jag ut som en kräfta ungefär.
Bränt mig på låren och lite på magen. Men det är så det ska va. Lite kul att det var i Sverige bara, för jag har fan aldrig bränt mig i Sverige förut, haha.
Vi snacka skit, Ogo joina en stund, drack smoothie och hade allmänt trevligt.

Sen var jag tvungen o dra mig hemåt för en dusch o iordningfixning. Efter det blev det en promenix upp på stan för att möta upp kollegor på Harrys. En cider intogs och det blev mycket snack.
Kl 19 var det dags för Räkbåten. Vi beställde in en flaska rosévin och festen var igång :P
Skoja inte att man blir kladdig när man skalar räkor.. men goooott var det!



Sen klev vi upp och ut på däck för att fortsätta hänga. Vilken kväll det var! Hur fint som helst och molnfritt.
Jättemysigt var det! Och inte ett dugg kallt heller :)

  
(ser ni att jag är väldigt färgglad på huden btw? ;))

När Räkbåten lagt till vid Harrys igen mötte Anna upp oss och joinade Strömpis. Vi var en av de första som var där, men det var ganska trevligt ändå! Stället fylldes snabbt med folk och det inhandlades daquiris, drinkar, cider o vin.
Efter fyra timmar på krogen var man inte så jättepigg, så det blev en taxi hem till den efterlängtade sängen.
Hade jättekul iaf och träffade mycket trevligt folk!

Nu ska jag snart iväg till Anna igen för o bättra på brännan igen, men jag tror låren och magen får vila lite.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback