En bra ledig dag!

Så bra att jag knappt hunnit vara hemma.

Vaknade halv tio av envisa blåljus som åkte förbi fönstret. När jag kollade vad det gällde, så gällde det en trafikolycka på stan. Nu är frågan varför alla åkte förbi mitt fönster när olyckan skedde på stan...?

Vid tolv blev det stan med Petra. Det var mycket trevligt! Var längesen vi sågs nu. Vi gick lite i affärer, hämtade vårruset-nummerlappen och tillslut satt vi o fikade i evigheter. Me like.

Sen åkte jag till Jens o hjälpte han med lite matlådor. Hoho. Jag tvingade honom nästan o göra hemmagjord pizza för det var så enkelt o smidigt när jag gjorde det. Och det blev lyckat igen!

Efter det åkte jag hem, men redan efter en kvart var jag rastlös, så då hookade jag upp med Jonas, så jag fick sällskap på gymmet. 30 min kondition och 30 min styrka blev det idag. Satt riktigt fint efteråt!
Och efter det fick Willys sig ett besök. Behövligt!

Det var min dag. Nu sitter jag i soffan o kollar på Eurovision och myser med katterna.

Fick ett samtal tidigare idag om ett återbud hos tandläkaren. Jaja, det är väl lika bra o dra dit o få det bekräftat om man måste dra ut tanden eller inte. Tanden som inte ens kommit upp ur tandköttet! Woot liksom.
Men frågan är om jag kan öppna munnen eftersom jag har ett fetingmunsår och en fetingblåsa i käften.
Jag har iaf konstaterat att min mun hatar mig. Så enkelt är det.

Nu är det röstning på g.

LATER


Lägger in en gammal bild på mig o katten. Webcamen funkar inte, så jag kan få en färsk bild.

Kommentarer
Postat av: Erika

Men, är camen trasig nu igen? Tur att jag kommer ner i helgen så jag kan laga den :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback