Fredag kväll

Åhjo, nu är jag hemma en fredagkväll igen. Men jag klagar faktiskt inte. Skönt o ta det lite lugnt.. och fredagar suger ute iallafall, så det spelar ingen roll :)

Jobbade till åtta idag och åkte hem o glodde på Talang. Kul att Smash Into Pieces från Nora var med och gick vidare!
Tror dock inte dom går så mycket längre.. jag tror inte att det är så mycket talang o sjunga i band egentligen.. Att sjunga överhuvudtaget i Talang tycker jag är värdelöst, eftersom jag anser att en talang är något helt annat. Alla i hela världen kan ju sjunga. Dock olika bra ;D

Nu sitter jag o glor på Berg flyttar in. Idag är hon hos Niklas Strömstedt. Garvade massa förut när dom skulle skriva en ny sång om kaffe, haha.
Om en stund lär jag bli rastlös, så då planerar jag att städa ur garderoben och rensa lite inför sommaren och resan. Lär få med mig en del kläder hem därifrån ;D

Imorgon kommer mamma o vi ska till Marieberg o shoppa. När hon åker hem skickar jag med henne två flyttkartonger med skit som jag rensat ur. Jag hoppas jag slänger i mycket kläder där. Jag är egentligen sämst på att rensa ur, för jag kommer ju "säkert använda det någon gång framöver". Vilket jag nästan aldrig gör. Det är väääldigt sällan.
Men jag ska fan vara sträng idag. Jag sätter på Spotify på högsta volym och börjar rensa. Man får göra något kul av det helt enkelt :)

I'm in love with a fairytale
Even tough it hurts
Cause i don't care if i lose my mind
I'm already cursed

Later dudes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback