Friskis & Svettis

Yes, nu har jag äntligen varit på gymmet igen. Saknade det lite faktiskt. Skapliga ångesten man får när man inte varit där på ett tag... :P

Fick gymma själv idag som sagt, men det gick ganska bra! Tillslut. Första halvtimmen på löpbandet var fan inte okej.
Jag kände mig svimfärdig och det kändes som jag skulle kunna somna springandes på bandet. Fick trappa ner o ta det lite lugnt, men sen gick styrkan asbra.

Har varit väldigt trött de senaste dagarna och vad jag har förstått, så är jag inte ensam. Jag är inte allergisk mot något och jag har sovit bra de senaste nätterna, men ändå är man helt jävla väck. Beror säkert på väderomställningen och allt vad som följer med. Jaja, det blir nog bättre snart.. vi går mot vår o sommar ;D

Schemat för resten av dagen är oklart, men lutar åt en dusch, en solning, en städning i garderoben, en handling åt mig och en handling åt katterna. Sen blir det nog en bra film i soffan! Myyyys.

Försöker peppa mig lite med Sonata Arctica nu.. och vet ni? Det funkar.

Sen jag var sjuk för två veckor sen, så har jag faktiskt inte haft lika mycket matlust som innan och det gillar vi starkt. Jag måste dra ner på det där :P Så nu är jag sugen på att köra hårt med smoothie och diverse frukter på kvällarna.
Ska inte säga för mycket, men jag ska göra mitt bästa!

Tacos i helgen?

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback