Kaos

Nu börjar det. Kaoset på jobbet. Jag både älskar och hatar det. Sen systembolaget öppnade i tisdags har det varit sååå mycket kunder. Vet inte om det beror på det, eller något annat, men mer är det iaf. Chefen är nöjd. Och vi andra är också nöjda.. det blir inte lika långtråkiga dagar. Fast ibland har man ju gillat o bara sitta o snacka skit med varandra. Iofs drygt i längden, men ändå...

Blev jobb till 20 idag, sen ett pass på gymmet. Kondition och lite mage. Var helt slut efter konditionspasset.. men det är ju så det ska vara :)

Imorgon jobb 11-18, fredag 10-18 och sen ledig helg! Sköööönt som fan. Hoppas på fint väder, då grillfest och födelsedagskalas/reunion stundar. Vad ska man ha på sig? :S

Har tillstånd till resan nu iaf. Ska växla massa pengar så fort kursen går ner igen (hann inte sist). Börjar smått oroa mig för packningen, om man ska ha en eller två resväskor med sig, om allt kommer gå bra, hur det kommer gå o köra bilen osv osv... men jag ska sluta oroa mig, för allt kommer gå så bra så! Det har jag bestämt ;D

CAN'T WAIT!!

Aja, ska man sova eller? Mmm, vi får se.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback