Smider plaaaaner....

Moheheh nu smider vi planer.
Kul ska det bli. Och vi hoppas på det bästa ;D

Helgen är spikad.
Middag och bio på fredag och Räkbåten och Strömpis på lördag.
Kommer bli kul!

Det sämsta är väl att helgen kommer gå så fort att det snart är söndag kväll och man ska snart till jobbet igen..
Men men.. Jag har räknat ut att jag bara jobbat 17 dagar till innan resan! WOHOOOO
Snart är vi där! Och den här gången ska jag försöka förstå att jag verkligen är utomlands och inte fatta det när man kommit hem igen. Hoho.

Dagen var precis som igår. Jobb till åtta och sen gym.
Imorgon slutar jag sex o sen blir det gym. Efter det hoppas jag slänga ihop några matlådor och sen kanske Linda kommer förbi och vi ska boka lite biljetter.. eller iaf kolla upp det.

Nu ska jag glo lite tv innan sängdags.. Sooooo looooooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback