Söndag ja

Japp, så blev det söndag och man var nöjd för man hade haft en lugn helg.
Innerst inne hade vi nog planerat kvällen som den blev, men vi försökte duktigt stå emot våra viljor.

På dagen var jag på Lager 157 och Marieberg med Erika.. (Japp, jag var på Marieberg BÅDA dagarna jag var ledig.. nej jag saknar inte alls mitt jobb.. hehe :P). Shoppade bara en sjal på Lager.. sen hem en sväng. Blev rastlös efter 15 min, så bestämde med Anna o Linda att vi skulle upp på stan o mysa med varsin glass.
Och så blev det!

Vi satt på en bänk i solen o pratade skit. Var jättetrevligt! Eftersom det var ÖSK-GAIS precis då, så var det en miljon polisbilar på stan. Det kändes nästan som dom var ute efter oss :P Jag tror dom förföljer mig ordenligt.. för när jag kom hem idag efter jobbet (tisdag), så stod det två bilar utanför på trottoaren.. och dom har poliskontroller jämt där jag åker (men dom stannar mig aldrig, yey).

Sen åkte Anna o jag hem en kortis o sen upp på stan igen för att käka. Det blev ett besök på Njuta (ja, igen) och självklart blev vi sugna på vin. Olle, den klippan, ställde upp med ride som vanligt (kanske hans fel att det blev som det blev?) och satan var gott det var med vin. Det var flera veckor sen vi drack det och det var efterlängtat :)
Kvällen blev trevlig. Många kända människor på Björnis och god dryck. Sen efterfest. Men random folk.

Dagen efter på jobbet var man lite sliten, men det gick faktiskt ovanligt bra. Jag pimplade i mig cola och nappar, så jag överlevde.

Idag, tisdag, har jag jobbat 11-20 o sen gymmat med Anna. Har fortfarande inte duschat, så jag borde fan göra det nu.
Så det får bli ett nytt inlägg en annan dag.

Jag bjuder på en ful, men kul bild från i söndags! Haha
Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback