Tjopp!

Hmm.. min tanke för en kvart sen var: skönt nu är det snart helg!
Men det var ju helt fel... Visst, jag är ledig imorgon, men jag ska jobba tre dagar till efter det innan det är helg.
Man blir ju helt kaiko när man jobbar helg o är ledig mitt i veckan :P

Efter jobbet idag åkte jag iaf direkt till gymmet. Och det var ett smart drag! Jag kände mig jättepigg och det var ett skönt pass :) Måste värma upp ordentligt nu inför Vårruset på torsdag... Skulle såå gärna vilja klara loppet på en bättre tid än förra året! Men som sagt.. mina fötter gillar inte mig, så dom börjar göra ont efter ett tag.. och tror det går ännu fortare när jag springer på asfalt. Jävla hårt underlag alltså... blö.

Har problem med käften nu igen också.. att det aldrig ska ta slut. Dock inte tanden den här gången, men jag har en blåsa som sitter så jävligt till att varenda gång jag pratar, eller rör på munnen, så svider det i halva käften. Till på köpet har jag munsår som har suttit i alldeles för länge. Jag tror helt enkelt min mun hatar mig. Undrar vad jag ska göra för att den ska bli nöjd...? Haha (A)

Har kommit överens med en god vän nu att vi ska börja spela på lotto och inom en väldigt snar framtid vinna massa pengar, så vi kan åka utomlands till okänt resmål och bara ta dagarna som de kommer. Inga förpliktelser..
Ja, drömma går ju iallafall.. vore kul o komma iväg ordentligt någon gång, men det är ju pengarna som är problemet..
Ibland vill jag stanna, ibland vill jag bara åka iväg, ibland vill jag göra si och ibland vill jag göra så.. Damnit woman!

Har iallafall USA att se fram emot! Fan vad jag längtar nu. Det kom en tant på jobbet o berättade om massa man bara inte kunde missa. Ge mig ge mig! Efter den resan kommer jag inte ha en spänn kvar. Men bara o börja samla igen.
Jävla bil som ska kosta så mycket :P

Jaja, allt ordnar sig.. någon gång :)
GE MIG


Laaaaaaaaater

Ofta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback