Underbar helg

Japp, den underbara helgen lider mot sitt slut.
Men jag borde vara tacksam.. för min hud mår fan inte bra, hehe.
Trodde aldrig man kunde bränna sig så mycket i Sverige.
Men nu sitter jag här, röd som en kräfta, från topp till tå och kan knappt röra mig.
Och det kliar överallt och hela tiden.
Men tamefan att det är värt det :)
Jag hatar när man är så jävla blek. Och man måste ju vänja huden till USA, haha.

Idag har Anna o jag (och Ogo en stund) solat igen på altanen och gräsmattan. Jag undvek snällt de ställen jag brände mig på igår, så idag blev det benen och ryggen. Och nu svider det precis lika mycket där, haha.
Tyckte inte jag var såå länge i solen, men men.. den verkar ta bra nu.
När Anna o jag blev uttråkade på gräsmatten åkte vi till Stadsparken o la oss bland allt folk istället.
Där var det nån himla festival för ungdomar, så det sjöng o spelades överallt.
Stadsparken var full med folk, men jag tror inte många var där för festivalen, haha.. Dom var inte så bra, faktiskt :)



Såg både Toffeln och hets-gubben där. Och till råga på allt var Ken Ring där. Hur logiskt var det liksom?
Dom la sig bakom oss och sen kom det ett gäng med småtjejer o killar som stod o viskade precis bredvid oss. Och det var ju ganska uppenbart att dom snacka om Ken, men nån/några av dom fatta inte vem av dom som var han, så dom viska lite högre o gick lite oskyldigt förbi, typ hundra gånger. Smidigt, smidigt! ;P

Sammanfattningsvis, alltså en underbar helg med sol o värme konstant. Dock lite för mycket sveda för att den ska få fem plus, hehe.
Nu sitter jag hemma o har precis duschat.. det var en pärs kan jag säga.. sved lite extra då, även om jag duschade hur kallt som helst.

Imorgon ska man tillbaka till vardagen igen. Två dagar ska jag jobba, sen är jag ledig igen. Nice!
Synd det ska bli sämre väder till nästa helg.. tänker på studenterna.. för min del kvittar det, eftersom jag ändå ska jobba i helgen :P

Nog tjatat. Nu TV.
Hejhejhejhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback