Valborg osv

Oj, nu var det längesen jag skrev... Men har inte riktigt haft tid. Fullt upp sen i torsdags!
Som vanligt orkar jag inte dra allt som hänt, för det har varit för mkt (och nu har det gått så lång tid att jag glömt det mesta, hehe), så jag kör en sammanfattning igen. Och den här gången är den EXTREMT kort :)

Torsdag - Jobb till 18, sen förfest hos mig, sen blev det Björnstugan. Go o gla' var man!

Fredag - Victoria med Anna, sen satt på en filt i CP och myste med Jossan, Hannes, Anders o Erika en hel del. Riktigt härligt väder var det! Man kunde iiiinte vara inomhus! På kvällen blev det stan. Vi var nog överallt tror jag. O'learys, Pitchers, Njuta, Klaras, Björnstugan osv osv. Efter kl 2 blev det en god korv på Sibylla (haha) och efter det en efterfest på Mejramvägen. Bästa jag varit med om i hela mitt liv! Saxofon spelades, det dracks redbull, katten blev DJ och folk bytte saliv (hahaha). Som grädde på moset fick man skjuts hem kl 6 på morgonen. Klockrent!

Lördag - Kommer inte riktigt ihåg, men tror det var en hel del deg hemma. På kvällen tänkte vi ta det lugnt, men blev för rastlösa, så vi drog upp på stan, dock ganska sent. Satin fick sig ett besök, men var ganska slitna, så drog hem efter två.

Söndag - En massa film i min soffa och sen var det sista kvällen på Satin innan de ska stänga för gott, så den här kvällen var planerad sen länge. Otippat så blev det en liten förfest igen hemma hos mig med random människor. Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Och aldrig fått reda på så mycket privat i hela mitt liv heller. På så kort tid :)
Var trevligt på Satin med mycket folk. Sen en taxi till Statoil Västhaga och sen en taxi tillbaka. Somna vid tre.

Måndag - Jobbade 12-20, sen blev det en kväll på väster med A, J, chips, cola och Wolverine. Intressantast var de scener som inte var helt klara :P

Tisdag - Jobbade 12-20, har kommit hem, lagat mat och nu sitter jag här.

Kort och koncist. Som det ska vara.
Imorgon är jag ledig och då ska jag tvätta och gymmet ska få sig ett besök. Dock själv, eftersom Anna är förkyld :( :(

Nu blire filmmys med en kaka eller två.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback