Förfest a la Carrå

När jag gick från jobbet i fredagskväll var jag inställd på att gå tillbaka till jobbet på måndag morgon. Men sen kom jag på att jag hade fyra dagars ledigt framför mig och blev genast gladare!
Det blev en liten miss i schemat, men jag klagar inte :D

I fredags blev det idoltittande, kebab och kladdkaksätande och monopolspelande. Det var trevligt :)

I lördags fick jag träffa min älskade Jossan! Vi möttes upp på stan och strosa runt o kolla på bebiskläder. Oh, så roligt det var! Haha. Älskar såna där små tygstycken :P Det blev en god lunch på Java och sen begav vi oss ut mot Marieberg, dels för att hon hade lagt undan ett bebisplagg och dels för att träffa Charlie! Hon blev jätteglad att se Jossan och magen, så det var ett bra drag ;)

Jag kan inte förstå att min lilla Jossan har blivit så tjock, hihi. Men jag önskar henne och Hannes all lycka i framtiden! (Oj vad vuxen jag lät nu ;))

Sen åkte jag hem och tog det lugnt innan festen. Det var party på g i min lya och party blev det!
Det var endast två "klumpar" med folk som kom, men ändå var vi bortemot 15 pers härinne! Var många jag inte kände igen, men kom bra överens med. Alltid trevligt att träffa nya människor :)

Kvällen flöt på och min kamera gick varm, vilket jag är glad för idag, haha. Dock hittade jag lite skumma bilder på den, men det kanske jag får en förklaring på i framtiden :P Jag hade jättekul iallafall! Sen när alla skulle dra, så blev det inte så många som drog till krogen. Jag var en av dom som stanna hemma faktiskt. Och det är jag glad för idag. Mycket glad för :) Myyys.
Tack för en trevlig kväll allihopa!

Idag har det blivit mycket soffsittande. Jag försöker njuta av att vara ledig, och det går lite bra, även om jag har sjukt tråkigt imellanåt :P Får hoppas på ett bra besked på sms snart.

/Carrå



Bjuder på lite bilder. Dom är lite suddiga, men det är ju inte jag som har tagit dom ;)







Nu är det bara den upphetsande städningen kvar! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så mysigt att se dig gumman och tack för att du skjutsade runt mig som vi brukade förr :) Hoppas vi ses snart igen och ha så kul på Pinkkonserten i veckan :) Puss

2009-11-08 @ 22:29:21
Postat av: Anonym

Det var så mysigt att se dig gumman och tack för att du skjutsade runt mig som vi brukade förr :) Hoppas vi ses snart igen och ha så kul på Pinkkonserten i veckan :) Puss

2009-11-08 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback