Fredag den 13e

Såå sitter jag här i min soffa igen. OCH FRYSER! Nu börjar den där hemska tiden där man fryser varenda kväll hemma för det är så kallt i lägenheten. Elementen värmer inte ett dugg, så snart får jag höra av mig till PGJ om det inte blir en ändring inom kort. Termometern visar 18 grader inomhus, men det är iofs vid fönstret där det drar lite. I våras och somras installera dom asmycket ventilationstrummor här av någon anledning. Visst, det är inte dynghett på sommaren och det är ju skönt, men det måste ju gå att justera?


Den här veckan har faktiskt gått fort. Har ju iofs bara jobbat ons, tors o fre hittills, men ändå. Lördag och söndag väntar och på måndag är det Stockholm igen. Känns inte så tungt faktiskt...

Sitter o kollar på idol nu och ryser hela tiden. Men jag tror det är pga hur kallt det är här inne och inte hur dom sjunger :P Bra tidsfördriv iaf tills man ska sova.

Måste passa på att tacka mina kära arbetskamrater för dagen idag. Det är sjukt hur roligt man kan ha på jobbet egentligen! So thank you darlings! Me like you :)

Nej, har fan inget mer vettigt o skriva.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback