Helg

Mja vart ska man börja...

Helgen började hur bra som helst. Käk på en mysig restaurang och mysigt sällskap.

Sen blev det en trevlig tripp till IKEA, Marieberg, Bolaget och Net on Net med Jonas. Var najs att göra något i det gråa trista vädret.

Efter det var det hem o ta det lugnt tills man skulle göra sig i ordning för kvällen. Var jättetrött och inte ett dugg taggad, men ville inte sitta hemma hela lördagskvällen, så det blev till att festa istället!
Kom till Mogge där det blev mycket folk tillslut. Det var trevligt, men jag kände att jag inte riktigt var mig själv.. Är man otaggad kanske man borde stannat hemma.. Det tåls att tänka på till nästa gång! Jag ångrar dock att jag inte bestämde mig för något annat, men det är lätt att vara efterklok.
Sen att hela Örebro är ute just denna lönehelg är nästa problem.. Helt jävla sjukt vad folk det var överallt.. Så det blev inget krogen.. Bara Pitchers en kortis, Mcdonalds en kortis och sen hemgång. Ovärt.

Idag har det varit en jobbig söndag. Speciellt när man är så rastlös som jag.. Och känslorna har vällt upp som fan. Tårarna har runnit.. Inte helt utan anledning, men nästan. Jag har varit arg på mig själv. Så jävla känslosam och tankarna har flugit och farit hit och dit. Och jag har saknat. Det är det som är det jobbiga. Varför åkte jag inte? Hade varit värt det.

Just nu vill jag bara lägga mig, så den här äckliga dagen tar slut.



Det är jobbigt att inte veta.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Varför åkte du inte och vad är jobbigt? Blev orolig nu när jag läste din text. Ring eller skriv om du vill något! Puss från mig

2009-12-01 @ 18:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback