Krasslig

Nä, idag har jag inte mått bra.

Sov från och till hela natten. Mest pga kattjäveln som nu är tillbaka. Vafan är problemet?
Halv sex när glidarn skulle åka mådde jag bra, men hade lite ont i huvudet.
När jag sen vakna vid tio så hade jag halsont o var lite seg.

Nu 9 timmar senare är det värre. Ont i hela kroppen, mer ont i halsen, seg, trött, svider i ögonen. Sen hostar jag som fan också.
Och jag som säger att jag aldrig blir sjuk? Haha, där fick jag, haha. Närå, men med mitt immunförsvar är jag säkert bättre imorgon och jag kommer tamefan ta mig iväg till jobbet iallafall. Palla sitta hemma när man inte har TV.

Ja ingen TV var det ja.. Nu har fibernätet installerats i byggnaden. Perfekt tänkte jag. Nä, det visade sig att det var 15 ANALOGA kanaler man fick som ingick i hyran. Vem fan kör analogt 2009? Ingen jag känner iaf.
Men det är inte det som är problemet, utan det är att fibernätet har slagit ut signalerna till min box från Boxer, så nu har jag ingen TV överhuvudtaget. Bra där!

Så ringer man till Boxer och de säger att jag måste införskaffa en bordsantenn, så kanske det fungerar efter det. Kanske. Sen ringer jag till PG Jönsson och frågar, då säger han att jag ska höra av mig till Telia. Visst, ska ringa dom imorgon och höra, men vafan ofta det är deras fel. BAH. Blir så trött. Säger Telia att hyresvärden ska hjälpa mig, så är det krig. Jag som är sämst på att klaga, argumentera o så har en backup in case of! Då får han ringa o klaga åt mig.

Nåja, nu ska jag äta glass och kolla på vänner o sen lägga mig tidigt. Kan jag behöva, så jag mår bättre imorgon.

/Carrå



"It's really good to hear your voice
Sayin' my name
It sounds so sweet
Comin' from the lips of an angel
Hearin' those words
It makes me weak"

And it does.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback