M to da ys och... Ritz! ;D

Nu ligger jag hemma i soffan och är ganska död. Men det gör inget. Fullkomligt värt det!

Gårdagen bjöd på jobb till fem, sen drog jag till norrland och bjöds på raclette. Gott var det!
Plus trevligt och roligt :) Sen blev det filmtittande och mys. Och sen sova. För att sen vakna fyra timmar senare för att man var tvungen o dra igen :( Suxx. Hate it.

Som tur var, var man pigg den entimmes långa resan hem tack vare en superbra nybränd skiva :P
Dock när jag landade på Marieberg, så kom tröttheten och pga att man sitter still + äter + lyssnar + diskuterar så blir man ju inte piggare direkt. Men återigen.. det gör inget :D

Ska vila 40 min till innan jag drar iväg till jobbet igen och "jobbar" till åtta.
Sen blir det hem o duscha och fixa inför torsdagen. Då blir det jobb till åtta igen, men sen är det galleriafest på Ritz och jävlar vad kul det ska bli :D

Blev övertalad av Anna att åka hem o ställa bilen, så man kan ta sig några glas vin. Men först gäller det att lägga sig tidigt ikväll och sova ikapp. Men det tror jag inte att jag har några problem med. Om jag inte blir överpigg som jag brukar lyckas med på kvällarna, lagom vid läggdags.

Nä, vila var det. Och se fram emot slutet av veckan/början på nästa? Can't wait...

Miss you

//Carrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback