Monday

Idag har varit en bra dag.

Det började iofs med att jag knappt kunde öppna ögonen i morse, men det är ju ett mindre problem.
Timmarna på jobbet gick asfort idag.. konstigt att dom alltid gör det på måndagar! Inte för att jag klagar... :)

Sen blev det äntligen ett besök på gymmet.. Hade inte varit där på 2-3 veckor.. Och det var skönt! Men som vanligt på måndagar, så är det ju alltid sjukt mkt folk, så fick inte köra alla maskiner jag ville för dom var upptagna hela tiden.. Men lika bra o köra lugnt i början..

Efter passet mötte jag upp Jonas med min bil för att han skulle flytta. Det går nog ganska fort, tänkte jag.. men kom inte hem förrän halv tio! Och ändå körde vi bara två vändor med bilen + åt. Haha, det var tur jag inte tränade armarna på gymmet, för då hade jag inte orkat bära alla grejjer :P Dubbelt träningspass idag alltså!

Sen blev det en välförtjänt dusch och därefter ägde jag i poker! Totalvände gjorde jag. Det var gött o få vinna igen.. var ett tag sen sist.. :)

Nu ska jag glo på TV6 Play... :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback