På jobbet...

Nu har jag så fruktansvärt tråkigt på jobbet, så jag måste skriva av mig lite.

Igår blev det Ritz med Jenny och Adde. Det var riktigt kul! Tror jag... Har INGA minnen alls därifrån :O
Fan vad sämst man är, haha. Och idag är man hesare igen.. hmm.. kanske inte var så smart o gå ut :P
Det var supertrevligt o sitta o snacka skit med Jenny innan.. sjukt skön tjej det där!

Dagen hittills har väl varit sådär med tanke på hur sliten jag är. Men det går ju an på det här stället.
Har knappt tagit några kunder alls.. Gick o köpte en hamburgare förut, men den var inge god. Har köpt en chokladkaka också, men den är inte heller god just nu. Har bara lust o åka hem o lägga mig i soffan glo film.. Men det får bli ikväll!

Nä, det var inge kul o blogga heller. Blö.

Ser fram emot morgondagen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback