Ri... Nä, Pitchers! :)

Kors i taket. Första gången Carrå inte var på Ritz på en lördag! Tänkte att jag måste bryta trenden någon gång :P

Helgen har varit superbra. Haft o göra hela tiden, så den har gått lite för fort, men men.. Det är ju kul o jobba fem dagar också! Nooooot.

På lördagen började jag med o tvätta och sen storstäda lägenheten. Blev ganska bra faktiskt! ;)
Sen blev det Nora o hälsa på föräldrarna lite + lämna katterna och sen begav jag mig till Linde för o hämta upp H och D! Bärs öppnades direkt i bilen och färden till Örebro gick fort. Det blev dusch, ombyte och uppfräschning, sen korkades vinet upp också. Sen slog det på ganska fort, haha.

Anna joinade oss och vi gick vidare till Robert där man möttes av två pumpahuvuden :P Treman spelades, GH spelades och öl dracks. Sen tänkte vi gå till Ritz, men fick faktiskt inte komma in :P Men det gjorde inget.. Pitchers funkade jättebra för en gångs skull också! Vi hade trevligt :)

Söndagen spenderades till stor del i sängen. Fan vad gött det är o slöa bort en hel dag där :P Det blev pizzaätande och musiklyssnande. Och mys. Me like. Sen kom vi fram till att det inte går ett bra tv-program på söndagseftermiddagar. Värt.. Är det inte då det borde gå bra program eftersom det är då man är hemma?

Avslutade iaf min söndag på Ekersgatan med en godisskål och trevligt sällskap framför Vem kan slå Filip & Fredrik + Doobidoo, haha.

Nu ska jag sova bort min nackspärr och huvudvärk. Och se fram emot kommande dagar.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Emelie

OoOoOh vem blev det mys med? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback