Smileyface.

Sitter här med ett fånigt flin på läpparna.
Och kan inte sluta le.
Men det var ju inget nytt ;P

Helgen har varit rolig, tråkig, dryg, stillastående, motsatsen till stillastående (ivägflygandes? :P), ovanlig och helt underbar.

Fredag - Jobb till 18. Dammsugning. Diskning. Mackätning. Idoltittande. Sovdags.

Lördag - Jobb till 18. Hemmagjord pizzaätande med Mariah. Bowling med jobbet (jag vann!). MYS.

Söndag - Jobb till 18. Bada. Tvätta håret. Laga mat. Kolla på TV. Lägga sig tidigt.

Imorgon är det ny vecka igen och då blir det:

Måndag - Vakna 05.15. Tåg till Sthlm 06.21. Vara på säljutbildning 08.30-17.30. Tåg från Sthlm 18.07.

Tisdag - LEDIG! Stenskottslagning och kattupphämtning i Nora. MYS.

Onsdag - Jobb till 20.

Torsdag - Jobb till 18. Gymmet.

Fredag - Jobb till 18.

Lördag och söndag - Oklart? Ledig iaf!

That's my week.


Nu ska jag försöka dega ner mig i soffan på något sätt, så jag blir trött, för sover jag inte tillräckligt i natt tror jag inte att jag orkar med utbildningen imorgon. Men jag har hört att sömn är för mesar? ;)


PUSS OSV// Carrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback