091011

Eyyleen!

Återigen en helguppdatering.
Sitter nu i min soffa o är helt död. Att man ska va så jävla trött även fast man sovit 7h..

I fredags var det jobb till 18 och sen mötte jag upp Jonas på ICA. Vi skulle göra en pastasallad (ville vara nyttig) och kolla på idol!
Fy HELVETE vad god den blev! Helt sjukt! Sallad, pasta, kyckling, röd lök, gurka, tomat, paprika, fetaost, vanliga osttärningar och krutonger. Det gör jag definitivt om! Dock blev det kladdkaka till efterrätt, så kvällen blev inte så nyttig ändå, men det gjorde inget!

På lördagen tänkte jag sova länge, men vaknade redan vid nio och kunde inte somna om. (Bittert!) Så det blev inte så mycket sömn som jag hade räknat med.. Kan ju va därför jag är extra seg idag iofs..
Jag pyssla lite här hemma iaf + tog en powerwalk i höstsolen. Var ganska skönt, men blir så arg på min fot som jag får skavsår på hela j-vla tiden. Vad är problemet?!
Sen var det bara o göra sig i ordning. Det var fest hemma hos Jens och vi skulle börja tidigt :)

Jens, jag och Coffe smygstartade lite innan alla andra kom. Och vad många vi blev tillslut! Som vanligt är jag alltid ensam tjej i början på alla fester. Men det gör inget, jag blir alltid bra omhändertagen :)
Hitta 7 filmklipp i kameran och alla var ifrån köket. Verkar som jag hängde där hela kvällen :P
Sen blev det The Ritz (återigen!) efter jag irrat runt på stan ett tag (tror jag?) . Hitta som tur var Adde, Adde och Robert i kön så jag kunde smita förbi alla.

Inne på The Ritz är det väldigt luddigt faktiskt.. Kommer inte ihåg mycket, men det jag kommer ihåg var kul iaf :) Verkar som jag bara hängde med Schteeekarn därinne! Hahah.

Söndagen spenderades i sängen, då man var för trött för att gå upp. Fick tillslut ångest och släpa mig upp till soffan istället. För att sen gå tillbaka till sängen. Det var inte lika ljust därinne, så var skönt för ögonen, haha.
Degdag DELUXE kan man säga. Men jag klagar inte..

Är ledig imorgon också, så därför känner jag att man kan sega bort den här dagen utan problem.
Så då blir det lite fix o trix här hemma, förhoppningsvis gymmet och sen kommer mamma in! Vi ska gå på stan och sen se LIF möta Helsingborg! Så jävla kuuuuul med handboll! Vill se så många matcher som möjligt i år :)
Med tanke på handboll förresten. så kom Malin förbi jobbet och berättade att hon o Karin börjat spela med ÖSK och tyckte jag också skulle börja. Vore så himla skoj! Men träningarna krockar ju med jobbet tyvärr.. Men det kanske går o lösa, så jag kan gå på nån träning i veckan iaf!

Tänkte bjuda på en bild från helgen, men då blir nog inte "modellen" glad :P
Ni får se en bild på den goda pastasalladen istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback