AML-utbildning i Stockholm

Den här dagen har gått fruktansvärt fort! Även fast jag vakna 04.30!
Jag trodde jag skulle avlida när jag såg vad klockan var och jag inte kunde somna om.
Det gick nog inte o göra det, bara för jag visste jag skulle upp 45 min senare och jag fick inte försova mig.
Inte för jag gjort det förut, men ändå, haha.

Jag gjorde mig iaf klar och promenerade iväg till tåget för att möta upp Virran. Till min stora glädje skulle Mathilda och Titti med på samma tåg, så vi tryckte ihop oss vid samma bord och började babbla ordentligt! Sova på tåget var det inte tal om.
Resan gick otroligt fort. Vi pratade konstant och ska jag vara ärlig, så tror jag alla andra i vagnen var lite sura på oss. Vem fan orkar babbla konstant i 90 minuter på ett tåg som går 06.21 på morgonen?!
Hur som helst, så hade vi en period där vi grät av skratt. Vad vi skratta åt tänker jag inte återge, för det får inte komma ut, hahaha. Eller jo, det gör inget, men det skulle låta totalt fel om man fick höra det utifrån :)

När vi klev av tåget och begav oss mot Rådmansgatan, så såg vi årets första snöflingor! Och det var inte några heller.. Det blev nästan en liten snöstorm där ett tag. Shittans var kallt. Som tur var hade jag garderat mig med pannband och vantar, så jag klarade mig.

Utbildningen var bra! Roliga och lärorika diskutioner kom upp och jag är nöjd med förmiddagen.
Vi var klara redan halv ett. Klockan ett skulle jag äntligen få träffa Jossan!!
Och vad glad jag blev när jag såg henne! Så söt, så fin, så rund o go [hihi]. Jag ville krama sönder henne, men det kunde jag ju inte göra.. ;)
Vi gick till Max o käka och satt där o pratade hur länge som helst! Tiden bara flög iväg och plötsligt var hon tvungen att åka till jobbet. Men nu jävlar ska vi ta tag i att träffas oftare! Det har vi bestämt.

Virran och jag gick vidare en sväng på stan, jag blev kär i en rosa mössa och Virran köpte en rosa tröja.
Sen gick tåget hem och det blev inge sova där heller, eftersom vi hade gett oss fan på att lösa det där korsordet i Kupé :P

Och nu sitter jag här, mätt och belåten. Och inte såå trött faktiskt. Jag känner mer att jag måste sova för jag inte sov något förra natten, men eftersom jag börjar 12 imorgon, så har jag tid på mig. Ska bara iväg o posta mina två böcker jag sålt, sen kanske jag måste åka tillbaka till John Bauer för att få mina betyg om dom vägrar visa sig i brevinkastet.

Nu blev det ett långt inlägg, men det kanske är kul.
Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det var såååå mysigt att ses! Fick världens längsta vecka att bara försvinna för en liten stund. Syns och hörs gumman! Puss

2009-10-15 @ 13:59:09
Postat av: Linda

carrooo, sitter o tittar på bilder o ja vill åka till usa igeeeen

breeeennaaan

2009-10-16 @ 03:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback