Bored deluxe

Haha jag är dum i huvudet.
Suttit på jobbet hela dagen och drömt om hur skönt det ska bli o komma hem på kvällen.
Och nu, äntligen, sitter jag här. Och har tråkigt! :O
Vad fan är det för fel på mig? :P

Har kollat idol, ätit lite och nu är det Cirkus Möller.. inte bästa programmet direkt, men men..
Folk har frågat om jag vill med på fest hela kvällen. Har sagt nej för jag ska göra massvis med saker imorgon + spåra då och får inte va bakis och opepp.

Nej, jag har inte lust o klä upp mig o dra ut i kylan heller. Så det blir att stanna hemma. Man kanske borde gå o lägga sig så morgondagen kommer fortare? Det ska bli så kul imorgon!

Nä, man kanske borde börja sortera bland sina räkningar? :P Bra tidsfördriv!

Chachaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback