DELUXE!

Då har ytterligare en helg gått och det var trevligt. Förutom att efter varenda jävla helg, så kommer det en måndag :P
Fasar alltid för måndagarna, men sen när man väl är på jobbet, så är det helt okej och dagen går fort.
Det är tisdag-fredag som går trögare :P
Dock ska jag jobba helg nu, så kommer dom dagarna också gå trögt. Blö.

I fredags var jag fruktansvärt trött när jag kom hem från jobbet, efter att ha sovit fyra timmar natten innan :P
Jag gjorde mig lite mat och satte mig för att glo idol när jag får sms: Fest! Kom! från Adde.
Jag fundera och fundera.. och fundera lite till.. Och kom fram till att jag svarar senare.
Under programmet kom jag sen fram till att jag struntar i det för jag var så trött, men sen blir man överöst med sms och msnmeddelanden om att alla vill att jag kommer.
Yeye, jag går väl ditt en sväng då, tänkte jag. Och det var riktigt nära att jag tog mysbyxorna och pallra mig dit, men lyckades anstränga mig så mycket att det blev ett par jeans iaf.

När jag kom dit, så var det trevliga människor där, vissa hade kommit igång ordentligt, vissa inte. Sen blev det uppdelat deluxe, så alla satt två och två o snacka. Det gjorde ju inte mig piggare direkt, så när folket skulle röra sig mot Pitchers, tänkte jag dra hem.

Jag satte på mig min nyinköpta, älskade, rosa mössa och tänkte gå när man plötsligt får hundra kommentarer om mössan, om hur fin den var, att jag såg ut som en puma (hahaha märket är puma) och att det vore jättekul om jag följde med upp på stan.
Ja vafan, varför inte.. Jag är ju ledig imorgon.
Efteråt kan jag ju säga att det var värt det. Träffa mycket trevliga människor, hade trevliga och roliga samtal osv.. Och jag blev inte tröttare heller, så det var skönt.. snarare piggare :)

Nej, usch vad jag babblat om den här kvällen nu. Vidare till nästa :P

Tänkte ta det lugnt hela lördagen, men det blev hetsinköp på Marieberg.. massa presenter som skulle införskaffas, sen gymmet med J och sen en kycklingsallad på Bagdad. Sen var det bara hem o göra sig i ordning för kvällen.
Hade trippelbokat lite fint.

Skulle äta mat på Wongs med mor, far, farbror + hans tjej
Skulle gå på bio med Linda och Petra
Skulle umgås med Anna över några glas vin.


Maten var skitgod. Jag blev skitmätt. Kände mig dock elak när jag var tvungen att gå, för jag skulle vidare.
Han precis komma till Petra när vi var tvungna att gå igen. Bion var rolig så den får godkänt. Kände mig dock elak där med att jag kom så sent + att jag hade planer direkt efteråt. Men det kommer fler gånger!
Sen mötte jag upp Anna. Vi satte oss på Njuta o tog några glas vin och pratade som fan om allt. Sen drog vi till Ritz och partade deluxe fram till stängning. Kul kväll! Tack alla inblandade!

På söndagen blev det Victoria med Anna och Olle och sen deg. Blev lite långtråkigt, men tillslut släpade jag mig ut o käka med J på Max och handla lite. Sen avslutade man kvällen med annat trevligt sällskap :P

Tjarååååå // Carrååååå

And here it is: Mössan! Haha. Visst är den snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback