Haha surprise surprise... rubriken blir RITZ!

Yesbox, man var ju tvungen att gå på onsdagspremiären på Ritz igår.
Jenny och Robert kom hit direkt när jag slutat jobba.
Jag tänkte va nykter för det var enklast så, eftersom jag skulle upp tidigt o jobba, men efter ungefär två sekunders övertalande var vinflaskan öppen. Som jag btw skulle haft på lördag :P

Vi körde Fuck the dealer och kollade på Youtube-klipp och fick rysningar. Plus tog en massa roliga kort och lekte med min NeoCube!
Sen promenerade vi iväg till Ritz där det redan var en lång kö. Men tillslut kom vi in och det var det värt!
Trodde det skulle se glest ut mellan alla människor där, eftersom det alltid är smockfullt där på helgerna, men det gjorde det inte! Var fan fullt med folk överallt. Även fast Björn Rosenström var på Strömpis :P
Vi tog ett glas vin, dansade, snackade med fyllon mm.. men när jag tappade bort J och R i typ tre år, så nyktra jag till ordentligt och ville gå hem :P

Invigde (inveg? haha) min nya jacka och jävel vad skön den var! Frös inte på hela vägen hem.. kan iofs varit pga min sköna mössa också ;P

Dagen på jobbet idag var värdelös. Så jävla drygt o sitta där och det inte kommer en kundjävel. Och dagen går så långsamt. Och även om man tycker om sina kollegor och alltid har kul med dom, så tröttnar man i längden. Ser inte fram emot att sitta i den där bunkern hela vintern, speciellt inte när det börjar mörkna redan vid tre, fyra.. Då kommer jag få spunk!

Drog iväg till gymmet sen, men det var jäkligt ovärt. Hade noll motivation, men körde ändå en timme.. kändes lite bättre efteråt iaf.

Jaja nu ska jag duscha. Tjarråååååååååååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback