Handbooooll

Min lediga dag blev asbra.

Vakna efter 10 timmars sömn (fan vad gött)
Åt frukost, börja pyssla lite hemma.
Sen kände jag mig tvungen o dra till gymmet, eftersom jag inte kommer hinna det förrän på lördag nästa gång.
Men jag tog det lugnt efter förkylningen och det gick asbra. Körde bara styrka den här gången.

Efter träningen tänkte jag laga lite mat och det gick ju bra! Tills proppen gick :O
Hela köket bara slockna. Och tre plattor sluta funka. Tur som fan att köttfärssåsen redan var klar och jag kunde använda samma platta till pastan :P Jag hade J här som matsällskap också, så det var trevligt. Han tyckte jag gjorde en perfekt köttfärssås som var LAGOM stark ;)

Sen kom mamma och vi drog upp på stan. Jag leta vinterjacka och hitta faktiskt två tänkbara.. Men dom var ändå inte perfekta, så tänkte avvakta o se om jag hittar någon i Stockholm.
Efter shoppingrundan åkte vi till Idrottshuset igen för att se LIF Lindesberg möta OV Helsingborg! Så jääävla kul o se handboll - i lööööve it! Tur som fan att dom vann, annars hade det blivit pinsamt. Dåliga domare dock.

Imorgon jobbar jag heldag - 10 timmar instängd i bunkern! Yey vad jag ser fram emot det - noooot.
På onsdag åker jag till Stockholm med Virran. Vi ska på AML-utbildning och sen tänkte vi gå lite på stan innan vi åker hem igen! Och jag hoppas hoppas hoppas vi hinner träffa Jossan också! :D :D
Ser dock inte fram emot att gå upp HALV SEX för att ta 6.21-tåget! Ofta jag lever vid den tiden på dygnet! Har inte gått upp så tidigt nånsin tror jag :S Jaja, får sova på tåget eller något...

Nu ska jag glo vidare på TV och sen blir det sängen.
Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback