Hawaiistyle

Ledig idag.

Har tvättat tre maskiner och glott på tv hittills.
Snart blir det mat. Kyckling och wokgrönsaker.
Försöker äta nyttigare den här veckan och det går faktiskt bra!
Inget godis heller för den delen. Det pinsamma är att man känner skillnad redan efter två dagar.
Varför lyckas jag aldrig i längden för? :P

Hade så fruktansvärt tråkigt igår, så jag åkte till Linda o umgicks lite. Vi ses så sällan nu för tiden, vilket är tråkigt, eftersom vi alltid har så roligt när vi ses, oavsett vad vi gör. Vi har så mycket internskämt osv :P haha.

Hur som helst, så var hon nyss på Hawaii och jag skulle få en present därifrån! Har fixat ihop den nu och jäklar vad snygg den är! Hahaha. Tack Linda :D

Här har ni presenten:

Hahahaha, visst är den snygg? Jag kan klä ut mina vinflaskor till en hulahula!


Nej, nu ska jag ta tag i mig själv, fixa håret, laga mat osv.. Sen beger jag mig iväg norrut.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha, fan va snygg

2009-10-21 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback