Ledig dag!

Fan, kommer aldrig på några roliga rubriker längre.. Antingen heter dom Helgen, Ledig dag eller Ritz.. Värt :P

Vakna för tidigt för en ledig dag idag, men gjorde inget, eftersom mamma skulle dyka upp en halvtimme senare..
Vi skulle vänta på hennes väninna som skulle komma med bussen halv tolv för det var shopping på g!

Jag hade en lång lista jag skulle handla. Och det gick ganska bra, även fast jag inte avklarade allt.
Det bästa var att jag köpte en vinterjacka! Ääääääntligen. Det behövde jag verkligen. En grå fin lång kappa från Zara..
Sen blev det lunch på Wobbler och sen åkte jag hem o hämta Robert som skulle följa med till Marieberg.
Jag gick in o klaga på min mp3 där batteriet tar slut asfort o fick en ny! Sen köpte jag en klotång till katterna och sen gick vi o letade efter någon vettig som kunde hjälpa mig med info om ett nytt batteri till htc'n, men det gick sådär.. Får stå ut med att batteriet suger ett tag till!

Sen blev det hem o fixa lite.. spela lite poker + laga matlådor. Det slutade med att jag skar mig på konservburken, så jag blödde hur länge som helst. Och nu är fingret helt stelt [hah] o jävligt..
Men maten blev god som tur var iaf!

Nu ska jag glo TV.
Tjarååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback