Norrland.

Det blev ett bra slut på gårdagen. Så mycket kan vi sammanfatta iallafall.
Åka från norrland mitt i natten är väl ingen höjdare, men det var det ju värt.
Fartkameror är iaf något jag dissar deluxe :P

Dagen idag har varit helt okej. Lite halvdryg, men flickorna på Forex vet exakt hur man fördriver en dag i bunkern :) Idag hade vi dock brandutbildning, vilket var ganska kul och intressant! Vi fick lite teori och information om bränder och alla sorters brandsläckare + att vi fick testa o släcka lite eld :P

Skönt och vara hemma nu iaf, men det blir inte mycket sånt de närmsta dagarna.
Jobb, jobb och jobb.. Imorgon är det Idol och på lördag ser det ut att bli fest, så det är ju najs iaf.
Annars vet jag inte vad jag hade gjort.. rastlösa Carrå kan ni kalla mig ;P

Nu har vi iaf bokat biljetter till Sonata Arctica i december! Vad gött det ska bli o se dom igen! Fjärde gången gillt ;)
Det blir mycket Stockholm i höst.. Var där förra veckan på utbildning med jobbet, P!nk-konsert 13 nov, en annan utbildning med jobbet 16 nov och sen Sonata Arctica 15 dec. Tjoho!

Hoppas jag hinner träffa Jossan någon av dom gångerna! Annars får vi se till att det blir en annan gång.

Nu ska jag glo vidare på min favoritkanal: TV4 Fakta, haha!

Pösssss


Kommentarer
Postat av: Ella

hehe du vet att Pink är tisadag den 10 november va?

Postat av: Jossan

Det hoppas jag också :) Puss!

2009-10-23 @ 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback