Onsdag vs Torsdag

Jaha, ska vi se om onsdag eller torsdag vinner i bra dag?

Onsdag:
Jobb 10-18
Köpte kattmat
Köpte skor
Hem o käka
Besök av J en sväng
Kolla på idol
La mig "tidigt"


Torsdag:
Vakna 05.45 (!?!?!?)
Månadsmöte 8-10
Shopping på Marieberg med C
Hem o käka
Shopping på IKEA med J
Hem i 15 min
Shopping på stan med mor
Hem o duscha o byta lakan
Soffhäng
Idol
Soffhäng


Nå? Vilken dag vann?
Jag vet! Torsdag! Var ju ledig då :)
Var jättetrevligt o shoppa hela dagen med olika människor! Köpte bland annat schampoo/balsam på Bellbox, ny jacka (dock ej vinterjacka, men en skitsnygg ändå), ett träningslinne (finally), en laserpekare till mina små missar + lite smink. Najs. Me like. As always.

Imorgon blir det jobb till 20 och sen köra i 140 på motorvägen för att hinna hem till idol igen :)

Chachaaa ;D 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Se upp för konstapel polis bara :)



Hoppas du får en helt underbar helg!



Puss

2009-10-02 @ 12:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback