Sen sist.

Skulle blivit ett inlägg igår, men det hanns inte med tillslut.
Hade faktiskt fullt upp.

Var som sagt ledig, så efter jag ätit frukost åkte jag till Nora. Hade blivit lovad 1000milaservice på bilen. Sen slog vi två flugor på smällen och bytte till vinterdäck också. Blev en rätt mysig dag. Pappa o jag käka lunch, sen gick jag "på stan" medan pappa jobbade en sväng. Haha vilket skämt. Jag kände mig som ett offer som gick runt där.
Tänk er att klockan är 13.00 i den stora 'staden' Nora. Hur många och vilka andra är på stan?
Jo, det ska jag berätta: Det är pensionärerna. Och ungefär 10 stycken. Gissa om jag kände mig tragisk :D
Efter en kvart hade jag kollat in i alla affärer. Efter ytterligare 25 minuter ringde pappa äntligen, så vi kunde åka hem. Hur fan har jag orkat bott i den där staden i nästan 20 år? Haha.

Sen kom iaf mamma hem från jobbet och vi fikade o umgicks lite. Sen blev det kvällsmat och sen passade jag på att åka hem innan det blev mörkt. Fick äntligen hem katterna, så jag slipper vara ensam på kvällarna ;P
Hade köpt ett hundben (haha japp, finns inga kattben o vill ha kvar mina pennor :P) och en laserpekare och båda grejjerna blev mycket uppskattade! Yeey.

Idag blev det jobb som vanligt. Trodde det skulle bli dött o långtråkigt, men faktiskt inte. Kom en del folk på förmiddagen och sen när Charlie och Virran kom blev det roligare. Virran skulle lära sig HK och det tar ju lite tid, så det var kul :)

Efter jobbet åkte jag och handlade och fick syn på kycklingfiléerna i frysdisken. Och kom ihåg ett blogginlägg jag läst om currysås någon dag tidigare. Så fick det bli! Dock hade jag glömt mjölk o margarin på Willys, så fick promenera iväg till Tempo en snabbis :)
Jag tror jag lyckades ganska bra faktiskt! Har inte smakat än, eftersom jag var tvungen att äta maten jag fick av mamma, men får se imorgon på lunchen. Looking forward to it!

Nehe, ska man våga dra iväg till gymmet imorgon? Eller ta en powerwalk istället kanske?
Måste som sagt variera min träning mer, så det ger bättre resultat. Gah vad tråkigt.
Är iaf mer motiverad till bättre mat nu. Får se hur det går med det :P

Nu ska jag fortsätta kolla på Trauma - Livet på akuten (Love it!) ;)

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback