The Ritz - IGEN!

Jobbhelg väntade och jag var otaggad deluxe.
Dock blev det bättre när man fick sällskap i fredags! Värt med lite sömn då..


Sen blev det sämre igen när man kom till jobbet.. men det var bra med folk, så dagen rullade på rätt bra.
Det blev kväll fort och jag fick åka hem och attackduscha o tvätta håret, för jag skulle va på förfest hos Jens en timme senare. Men det gick bra!
Var drag när jag kom dit iaf.. riktigt roligt folk på den festen må jag säga! Var kul o träffa alla igen + några nya.
Vi drog sen vidare till Ritz (varför förstöra ett vinnande koncept?) och dansade järnet där! Hade superkul med alla!
Sen fick BK sig ett besök och efter en taxiresa + en halvtimmes snack i telen somnade jag ganska hårt.

Trodde jag skulle må dåligt när jag vaknade, pga vinet, cidern och shoten, men mådde asbra! Och tur var väl det, för det var kaos på jobbet. Inte mycket kunder, men fel fel fel i alla kassor och allt.. höll på att bli tokig där ett tag, men kom på att det inte hade hjälpt, så det var bara o låta skiten vara tills måndag.

Söndagkväll tänkte jag bara dega hemma, för jag var lite halvsliten, men det slutade med att jag gjorde två goda gärningar: var sällskap åt J på Max + handla på Willys och sen fick jag rycka ut åt R som skulle flytta sin kaputta bil från ena gatkanten till den andra. Blev till att putta den, eftersom strömmen var död :P

Idag trodde jag dock det skulle bli lugnt, men det uppkom så mycket problem under dagen att man inte fick en lugnt stund på hela dagen typ.. Och problemen löste sig lagom till jag skulle åka hem!
Vi konstaterade att det var fredag den 13e för alla, eftersom allt krångla och gick fel.. Hoppas på bättre dag för de andra imorgon! Jag är ledig, så jag tänker inte tänka på jobbet öht på hela dagen!

Planerna för imorgon är att mor hälsar på, ska gå lite på stan, kanske träna, umgås lite osv.. Blir nog bra!

Adde o Robert tvinga iväg mig till Jensens, så nu är jag proppmätt + fattig.. thanks ;P Haha nerå... Var trevligt.. Och kul o sitta o glo på dom när dom käka trerätters o bara blev tjockare o tjockare :)

Nehe, nu är jag faktiskt trött, så ska fan lägga mig, så jag får sova ut imorgon.. Mamma dyker upp redan vid halv tio, så hoppas jag är vaken då :)

Charååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback