Weekend Deluxe

Skrev precis ett långt och fint inlägg om min helg, men råka klanta bort det. Jag brukar alltid kopiera inlägget innan jag skickar in det, men det blev något fel när jag skulle lägga in en bild.

Får sammanfatta ännu kortare jämfört med när jag har lust o skriva.

Har jobbat - det gick ganska bra. Igår var jag på förfest hos Adde och sen blev det The Ritz igen. Askul där ju! Kommer gå dit fler gånger :)

Ikväll har jag haft översvämning på toan efter jag badat. Men får ingen jävla hjälp från fastighetsjouren (som ska hjälpa till vid akuta nödsituationer på kvällar och helger), så får vänta tills imorgon. Får använda skor när jag ska in på toan tills imorgon. Blö. :P

Nej, nu pallar jag inte skriva mer. Nightynight på er.



Ibland är man het - ibland inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback