Broke down

Yes ytterligare en dag har gått i Carrås fabulösa liv :P
Och jag är inte bitter.. nej nej...

Vaknade helt mongo kl 10 imorse av klockan efter en konstig dröm om att jag var gravid, hahaha.
Det kändes askonstigt och jag är glad att jag inte är det på riktigt :P

Var helt lost hela morgonen, satt bara o glodde o dega framför tv'n.. Tillslut var man ju tvungen o pallra sig i väg till jobbet. Då blev det fan värre. Usch vilken deprission. Vad hände liksom? Som tur var blev det bättre.
Tack C och J! Vi köpte tre chokladkakor, så vi skulle klara dagen.

Det hemska är att det blir lugnare o lugnare nu om dagarna.. och vi alla fasar för att det kommer vara stendött hela vintern. Sitta o glo hela dagarna som vi gjorde det första året efter vi öppnat på Marieberg.
Det positva med det, som jag kan komma på nu, är att man får bra betalt för så lite o göra + att om man har en dålig dag, så slipper man ta så mycket kunder. Men det är fan inte mycket o hänga i julgranen :)
Dagarna kommer gå långsammare, vi kommer gå varandra på nerverna, för det inte finns något o göra PLUS att vi kommer bli feta för vi kommer proppa i oss ännu mer choklad och pepparkakor (när de 128 burkarna dyker upp) framöver. YAY! Eller vad säger man?

Efter jobbet blev det hem o glo idol - en favorit gick vidare! Hoppas nästa favorit blir ett wild card.
Och sen var jag tvungen o göra matlådor, för jag hade inga kvar.

Imorgon blir det jobb, gym och idol och sen är jag ledig på torsdag!

Nej, ett avsnitt vänner till på det här och sen sängen. Får hoppas jag drömmer något annat i natt.
Chachaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback