C to da arrå

M to da oët
C to da ava
Hoho, tur man är lättroad.

Dagen har varit bra.
Gick upp sju (vakna halv sju av katterna)
Var sen på månadsmöte (gick bara fint)
Jobbade 10-18 (gick trögt pga lite folk, annars bra)
Åkte hem och bytte om (can't complain)
Gled iväg till gymmet (gick skeeeetabra! hade sån energi och orkade springa aslänge på bandet)
Åkte hem (nemas problemas)

Det jag ville komma till är att jag är arg. Eller irriterad.
Först och främst har det spöregnat heeeela dagen (bittert)
Sen är jag arg för Karl Johanskolan har nå jävla föräldramöten hela jävla tiden. Vilket betyder att alla föräldrar parkerar sina bilar utanför skolan, på gatan, på parkeringarna (på MIN parkering!)
Okej, jag har inte paxat någon plats och jag betalar inte för någon plats, men jag ville tamefan kunna parkera utan att behöva åka land och rike kring för att hitta en platsjävel.
Nu står jag intryckt under något jävla träd på nån jävla gräsmatta och hoppas att ingen repar bilen tills imorgon.
Och som grädde på moset, så höll jag köra över en hund på vägen till gymmet. Den bara sprang ut framför bilen och jag fick tvärnita. Tjejen som hämta hunden sen, tacka inte ens för jag inte hade mosat hundjäveln. Blö på dig.

Hehe oj vad bittert skrivet. Det är inte så illa som det låter, jag var bara lite irriterad just då. Och jag är glad att jag hitta den där platsen under trädet, annars hade jag fått parkerat på stan och gått tillbaka, typ.
Visst är jag glad att jag inte mosa hunden också, men vafan. Ett tack kan man väl få. Nehe.

Nej nu ska vi inte vara negativa. Fredag imorgon och jag är ledig i helgen. Me like! Lutar åt kräftskiva på lördag, annars blir det väl häng med de trevliga människorna ändå.

Nu ska jag glo klart på filmen, tjobre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback