Donnerstag.

Så börjar torsdagen lida mot sitt slut. Det har varit en helt okej dag faktiskt.

Började med att jag och Virran öppnade - och började flamsa direkt :P
Sen kom AQ och det blev ju inte mindre flams för det, haha. Men jag gillart. Det är så det ska vara på jobbet :)
Sen när Patrik kom, tyckte jag nästan lite synd om honom för vi andra är så mongo. Men det får man stå ut med när man jobbar med oss ;P

Efter jobbet blev det gymmet som vanligt. Gick faktiskt bra där med. Halvtimmen på crosstrainern gick hyfsat fort och magövningarna gjorde jag lite vassare idag, så det verkligen kändes att man varit där. Gött ;D

Sen blev det hem o kolla idol som vanligt. Frälst av det programmet :) Tur det finns nåt o se i den här världen!
Jag kolla även nya OTH-avsnittet! Ääääntligen har det börjat igen. Jag är nog lite avundsjuk på deras liv.. verkar så mysigt o bo där. En lite mindre stad i USA med ett stort vackert hus med pool och varma sommarkvällar vaarje dag. Någon som vill hänga med till USA o leva så? :)

Jag ska nog snart lägga mig, då jag inte vet om jag blir väckt sju eller halv nio imorgon. Ska få nytt bredbandsuttag, eftersom PGJ håller på o drar in fiberkablar i byggnaden. Hoppas verkligen det blir najs!
Jag fasar dock lite för att dom ska plinga på hos mig kl sju. Vafan ska jag göra medan dom grejjar i mitt vardagsrum? Jag kan ju inte direkt sova, eftersom dom kommer borra en massa och jag kan inte sitta i min soffa i min sovtröja, äta flingor o glo tv heller... Jaja, det återstår att se. Förhoppningsvis kommer dom inte förrän jag har åkt till jobbet, så deras work är klart när jag kommer hem ;D

Btw, fick återfall o koppla in mitt SNES, men tröttna efter en värld, då det var för lätt, haha. Får fan skippa det där spelet i 30 år till om jag ska börja tycka det är svårt igen. Om 30 år ens räcker.. hm..

Sköönt att efter jobbet imorgon är jag ledig tre dagar. Det behöver jag! Helgen innehåller mycket trevliga planer, så jag kommer trivas. Nej, borsta tänderna och sen sova var det.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ella

Jag har utmanat dig...kolla in min blogg efter inlägget utmaning så får du reda på vad det handlar om...=)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback