En helt vanlig onsdag.

Yes, det har det varit.

När jag åkte till jobbet var det hur varmt o skönt som helst, även om molnen var mörka. Men så fort jag hade bytt om på jobbet och tagit fram kassan, så öste regnet ner. Och jävlar vad det regna sen. Det är alltid kul o se när folk springet o blir dyngsura :P

Sen rullade dagen på ganska bra. Jag och Virran hade kontotävling, men jag förlora. Men hon var lätt värd den där vinsten :)

När jag kom hem blev det matlagning, pasta med bacon i ostsås, mummaaa och nu sitter jag här. Vet inte vad jag ska hitta på faktiskt. Kanske städa lite. Har för en gångs skull inte lust o sitta still vid datorn o glo.

Btw, jag och Linda har bokat biljetter till Pinks konsert i Globen den 11 november! Kul! Jag lyssna ju på henne som fan när jag var yngre och de senaste låtarna är det ju inge fel på :)

Ikväll ska jag lägga mig tidigt.. månadsmöte imorgon tidigt. Lite drygt o gå upp så tidigt, men alltid så gott o äta frukost där ;D Jobbar sen till sex o efter det blir det någon form av träning. Sen är den dagen över och då är det fredag igen! Gött mos! ;D

Ska försöka ta det lugnt fredag kväll, så jag kan städa, tvätta o träna på lördagen innan det antingen blir kräftskiva eller något annat najs med trevligt umgänge.

Nu känner jag att jag bara babblar på, så det får va det sista jag skriver.

Cha chaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback