En liten uppdatering...

Sitter i min soffa igen och glor på Efterlyst. Fascineras och skräms av vad vi har för människor i den här världen.
De som rånade värdedepån, vad tänker dom med? Tror dom att dom ska kunna klara sig från straff? Och om de gör det, är det kul o leva undangömd för resten av sitt liv? Smart med helikopter, dock! Och är inte det där ett insiderjobb, då går jag o hänger mig.

Mats Alm - är han oskyldig? Tror ni på reportaget? Jag vet inte vad jag ska tro. Känns som man inte borde ställa upp om man hade varit skyldig, men samtidigt tänker man ju då att det är bra o ställa upp, för då kanske folk inte tror att man är skyldig. Osv...

Det jag stör mig på är folk som mördar o rånar överhuvudtaget. Vafan tror man? Att man får fler vänner? Att man blir lyckligare? Som den där jävla idioten på 69 bast som hade rånat en bank, för han ville inte att hans fru skulle leva på gatan. Han tyckte inte det gjorde något om han åkte fast, för han hade ju ändå bara två år kvar att leva. Men om han spenderar sin sista tid i fängelset, har frun råd o leva kvar ensam hemma då eller? Mongo.


Nåja.
Vanlig dag på jobbet annars. Lite folk, lite o göra. Fördriver tiden på bästa sätt.
Sen gym - gick skitbra! Har fått tips om att jag måste börja variera min träning för att det ska ge resultat, så idag körde jag fort och långsamt omvartannat på crosstrainern. Jag känner redan att det gav mer resultat än mitt vanliga race. Gött! Sen mag- och ryggstyrka deluxe - me like!

Nehe, glo vänner eller lyssna på massa bra musik?
Imorgon börjar jag jobba kl 12, så behöver inte lägga mig tidigt :P

Pass & Kräm //Carrå


Sorry för vinterbilderna, men ser det ut såhär i vinter när jag åker hem o hälsar på, så är jag gärna där!
Så hiiiimla mysigt med huset o all snö!





Dessvärre kommer det inte bli så.. iaf inte förrän i februari eller något, bah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback